Viva La Revolution
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Viva La Revolution

Revolutionister inom Travian!
 
HemPortalSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Viktigt, när ni registrerar er

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Viktigt, när ni registrerar er Empty
InläggRubrik: Viktigt, när ni registrerar er   Viktigt, när ni registrerar er Icon_minitimemån mar 10, 2008 8:59 am

hej, detta gick ut som att "allymail" för ett par dagar sedan, det är det som är aktuelt tillsvidare.

om inte detta följs så kan jag inte garantera att ni får tillgång till forumet

"Hej alla VR medlemmar.

Som forumsadmin så har jag märkt att många har registrerat sig i forumet, detta är naturligtvis bra, dock är det fortfarande några som inte registrerat sig.

För er som ännu inte registrerat sig så bör det ske snarast då forumet är en viktig del för informationsspridning.

Alla som registrerat sig ska kontakta mig via igm (ange "till forumsadmin" som rubrik) så kommer jag ordna så att ni får tillgång, jag vet också att det finns några som registrerat sig och som fortfarande inte tilldelats tillgång ska kontakta mig så kommer det ordnas omgående.

Jag ber om ursäkt till er som fått vänta länge på att få tillgång till forumet, med det nuvarande systemet så är det svårt att kontrollera vilka som inte tilldelats rättigheter, min förhoppning att det kommer gå mycket smidigare och snabbare med denna metoden.

Mvh

Besaro, forumsadmin"

notera dock att sammtliga mail angående forumet ska skickas till kontot "breaker", INTE besaro, det finns nämligen inte Smile

och som tidigare nämnt så gäller detta även de som ännu inte har fått tillgång.
Till överst på sidan Gå ner
 
Viktigt, när ni registrerar er
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Viva La Revolution :: Forumsregler och förordningar-
Hoppa till: